Grand Theft Auto V (GTA 5) - هر روز تعداد بیشتری از مردم در جهان می خواهند بازی کنند. این تعجب آور نیست ، زیرا این روش اوقات فراغت جالب ، ایمن و تا حد ممکن ارزان است. یکی از محبوب ترین بازی های ویدیویی این دهه Grand Theft Auto V است که استودیوی Rockstar Games در سپتامبر 2013 منتشر کرد. تا امروز ، فقط در کنسول های بازی و رایانه ها در دسترس بود ، اکنون ، بدون هیچ مشکلی می توان آن را نصب کرد اندروید. توسعه دهندگان توانستند APK افسانه ای GTA V را به دستگاه های موبایلی که "ربات سبز" دارند استفاده کنند.

Game Studio Rockstar Games قبلاً برای تلفن های هوشمند و تبلت ها بازی های ویدیویی GTA Vice City ، GTA III و GTA San Andreas را منتشر کرده است. با این حال ، همه اینها سود مناسبی برای او به ارمغان نمی آورند ، بنابراین او دیگر تولید محصولات خود را برای دستگاه های تلفن همراه متوقف کرد. تصمیم گرفته شد این کار برای توسعه دهندگان مستقلی که پورت GTA V را در اندروید ایجاد و منتشر کردند انجام شود و اکنون همه می توانند آن را بارگیری کنند. از آنجا که این درگاه بدون هیچ توافق و مجوزی توسعه یافته است ، سازندگان آن توانایی انتشار آن را در Google Play ندارند.

علاوه بر این ، تاکنون در مورد نسخه بتا بازی Grand Theft Auto V در اندروید صحبت می کنیم و بنابراین در کار آن مشکلاتی وجود دارد که گهگاه به وجود می آیند. از این لحاظ ، این نرم افزار به سادگی در فروشگاه Google Play از دست نرفته است ، بنابراین باید آن را به عنوان یک فایل APK بارگیری کنید. کیفیت گرافیک در سطح بسیار بالایی است ، بنابراین حتی در گوشی های هوشمند برتر نیز می تواند سرعت خود را کم کند. خوشبختانه ، شما می توانید بدترین تنظیمات گرافیکی را در تنظیمات انتخاب کنید ، که سرعت فریم را به مقدار مطلوب افزایش می دهد. هرچه حافظه رم گوشی شما بیشتر باشد ، GTA 5 بهتر روی آن کار می کند.

منبع : جی تی ای 5 برای اندروید


می پسندم نمی پسندم

دانلود بازی جی تی ای 3 اندروید

وقتی از بازی های راک استار صحبت می کنیم ، ابتدا GTA 3 در ذهن ما خطور می کند. درست؟ البته! این یکی از محبوب ترین بازی های rockstar games است. همه دوست دارند بازی های Grand Theft Auto را بر روی رایانه شخصی خود انجام دهند. اما ، اگر به شما بگویم که می توانید بازی GTA 3 را روی تلفن آندروید نیز انجام دهید ، چه؟ شوکه خواهید شد درست؟ خوب ، در این مقاله قصد دارم فایل GTA 3 Apk + OBB را به اشتراک بگذارم که به وسیله آن می توانید به راحتی بازی GTA III را روی تلفن هوشمند خود انجام دهید.

Vice City بیشتر در کودکی توسط همه بازی می شود. این محبوب ترین بازی Grand Theft Auto توسط کودکان است که دارای گرافیک عالی است. اخیراً GTA III پس از وقفه ای طولانی راه اندازی شده است. بسیاری از مجموعه های دیگر در اینترنت در دسترس هستند تا مانند Vice City و San Andreas بازی کنند.

GTA III به طور رسمی برای ویندوز ، Xbox و play station در دسترس است. اما بسیاری از برنامه نویسان GTA 3 Apk را خلق کرده و امکان پخش آن را در دستگاه های اندرویدی فراهم کرده اند. بله ... حالا شما می توانید بازی GTA 3 را روی تلفن های هوشمند خود نیز بازی کنید و لذت ببرید.

برای اجرای این بازی جی تی ای 3 بدون دیتا در اندروید ، فقط باید فایل Apk را با فایل OBB بارگیری کنید. شما به یک تلفن آندروید نیاز دارید که در نسخه 4.0+ اجرا شود و Apk یک فایل داده OBB را در این مقاله ارائه می دهد. GTA III دارای رزولوشن گرافیکی بالا برای ایستگاه های رایانه ای و رایانه ای است. بارگیری و پخش رسمی آن در آندروید امکان پذیر نیست. برای لذت بردن از بازی GTA 3 در اندروید ، باید یک بازی اصلاح شده را بارگیری کنید که در بخش زیر موجود است.


می پسندم نمی پسندم

عوامل درد بیضه

بیضه به دلایل مختلفی در آقاین رخ می دهد. ممکن است درد بیضه به دلیل وارد شدن ضربه باشد و یا بیضه ها عفونت داشته باشند و حتی سنگ کلیه هم می تواند دلیلی بر درد بیضه باشد. در این مطلب عوامل مختلف بیضه درد را بررسی می کنیم.

وارد شدن ضربه

معمولا کوفتگی و ورم بیضه از جمله عوارض بد ضربات مستقیم به حساب می‌آیند، ولی علی‌رغم وجود این حالت هشداردهنده، در اکثر موارد با انجام اقدامات محافظتی می‌توان طی چند روز این مشکل را برطرف نمود.

اقدامات محافظتی شامل پوشیدن لباس‌های زیر خاص، استفاده از مسکن‌ها و کمپرس گرم است. تورم و کوفتگی ناشی ازعمل وازکتومی نیز به همین طریق قابل درمان است.

عفونت بیضه

هم بیضه و هم بافت‌های مجاور آن‌ها استعداد قابل ملاحظه‌ای جهت ابتلا به عفونت دارند. زمانی که این عفونت‌ها رخ می‌دهند، التهاب سبب بروز درد می‌شود و بیضه‌ها بخصوص در هنگام لمس بسیار دردناک خواهند بود.

عفونت‌های باکتریایی معمولا از طریق سیستم ادراری بالا می‌روند و سبب عفونت در این اعضا می‌شود که البته به آنتی‌بیوتیک، بسیار عالی پاسخ می‌دهند.

عفونت‌های ویروسی نظیر اوریون در بالغین بندرت سبب درگیری بیضه‌ها می‌شوند، اما در صورت درگیری معمولا یک بیضه را درگیر می‌کنند؛ هرچند که گاهی ممکن است در افراد کمی هر دو بیضه با هم درگیر شوند. عفونت بیضه ناشی از اوریون، در صورت درگیری هر دو بیضه می‌تواند منجر به عقیمی شود.

درمان این حالت استراحت، کمپرس آب سرد و بالا نگه داشتن بیضه در مواقع استراحت است. با گذاشتن حوله سرد زیر بیضه و مصرف داروهای ضد التهاب طی 2 تا 3 روز، درد بیضه فروکش می کند.

 


می پسندم نمی پسندم
دانلود / توضیحات بیشتر

مراحل و روش های طراحی سایت

تنها در چهار مرحله ی نیاز، انتخاب، خرید و تحویل، نیاز شما برطرف می شود: شناسایی نیاز خود و انتخاب آن از طریق سایت تجارت گستر: کافیست هر آنچه را که می خواهید در گوگل سرچ کنید تا تمامی سایت های مرتبط با مقصود شما بنابر اولویت حرفه ای تر ها به پایین به شما نشان داده شود.

 
و سپس خرید آن به صورت مجازی و تحویل آن درب منزل.
 
پس بر اهمیت داشتن وب سایت حرفه ای در زمینه ی کاری خود که: همراه با رعایت اصول دیجیتال مارکتینگ باشد می توانید برندتان را به بالاترین جایگاه ممکن برسانید.
 
طراحی وب سایت تبریز برای جذب مشتری به کسب و کار شما اهمیت میدهد و آن را هدف قرار میدهد تا از تمامی رقبای شما پیشگام تر باشد همچنین میتوان گفت تجارت گستر به دلیل سابقه کاری بالا و کیفیت عالی در طراحی یکی از قوی ترین تیم های طراحی سایت در تبریز می باشد
 
به گونه ای که صاحبان مشاغلی که نیاز به سایت دارند: باید روانشناسی مشتریان خود را آنالیز کرده و متناسب با نیاز آن ها سایت شان را تزئین و طراحی کنند. مثلا اگر سایت شما در زمینه ی فروش بازی فعالیت دارد:
 
استفاده از اسلایدر های جذاب و گرافیکی
 
توضیحات کوتاه و بلند برای جذب مشتری
 
سهولت در خرید
 
مقایسه در خرید
 
قیمت مناسب و …
 
تا می توانید کاری کنید که مشتری شما پس از یک بار خرید از سایتتان هیچ وقت دیگر به سایت های مشابه رجوع نکند.

می پسندم نمی پسندم

طول شاخه میلگرد ساده چقدر است؟

طول شاخه میلگرد ساده چقدر است؟
 

میلگرد ساده را می توان یکی از فرآورده های پر کاربرد فولادی دانست و شرکت های تولید کننده بسیار زیادی در داخل و خارج از کشور این محصول را تولید و روانه بازار می کنند. معمولا این نوع از میلگرد ها دارای قطر 10 میلیمتر می باشند. بدین ترتیب قطر آنها بسیار زیاد نبوده و در صنایع سبک می توان از آنها استفاده کرد. معمولاً شرکت های تولید کننده، این نوع از میلگرد ها را به صورت شاخه ای تولید و روانه بازار می کنند. معمولا شاخه های تولید شده دارای طول 12 متر می باشند. برای حمل و نقل راحت تر این شاخه های 12 متری از وسط نصف شده و به 2 شاخه 6 متری نیز تقسیم می شوند. با توجه به قطر کم این نوع از میلگرد ها، هر چه طول آنها کمتر باشد، حمل و نقل آنها نیز راحت تر می باشد.

 
مراحل تولید میلگرد ساده به چه صورت است ؟
 
برای تولید این میلگرد ابتدا شمش را با استفاده از جک هیدرولیک در ردیف های مشخص در کوره هایی با دمای ۱۱۰۰ درجه سانتی گراد قرار می دهند  و وقتی شمش ها داخل کوره قرار گرفتند به وسیله جریانات گردابی در دمای بالا جهت نورد آماده می شوند. شمش ها پس از رسیدن به دمای مورد نظر جهت نورد به خط تولید ارسال می شوند سپس شمش های پخته شده روی رول ها قرار گرفته و به طرف مرحله بعد هدایت می شوند.این فلز تقریبا صاف، بسته و به فروش می رسد. برای تهیه میلگرد ساده خود می توانید هم اکنون از طریق سایت ثامن تجارت و یا تماس با شماره های موجود در سایت اقدام به خرید کنید.
 
مرحله رافینگ در سه مرحله از قطر شمش ها کاسته و به طول آن ها می افزاید. و پس از مرحله رافینگ بدون گذراندن مراحل استندها که برای آجدار کردن میلگرد استفاده می شود به مرحله قیچی متراژ جهت برش میلگردهای تولید شده در طول های مشخص می روند. میلگردهای تولیدی در زیر گیوتین های بسته بندی طبق استاندارد ISIRI ایران برش داده شده و در مرحله آخر به صورت بندیل بسته بندی می شوند
 

می پسندم نمی پسندم

نکات قابل توجه در زمینه خرید و فروش بک لینک

اولین سوال وب مستران همیشه این بوده است که آیا خرید بک لینک باعث پنالتی و جریمه میشود؟

 
بله اینگونه است ولی لینک گیری هنوز یک فاکتور مهم در راستای بهبود سایت و ارتقائ کلمات کلیدی برای هر سایتی میباشد!
 
پس چرا باید از لینک خریدن ترسید ؟
 
√ خرید لینک باید تخصصی باشد و یک متخصص توانایی انجام این کار را داشته باشد.
√ گرفتن لینک با کلمات کلیدی خود چالش های بسیار بزرگی دارد و هرگز خود این ریسک را نکنید.
 
خدماتی که ما ارائه میدهیم فقط مختص به لینک نیست و از فاکتورهای دیگر که باعث رتبه بندی برای هر سایتی میباشد را برای شما انجام خواهیم داد(بسته به نیاز سایت شما).
 
در ادامه کمی درباره بک لینک و ویژگی های آن برای شما دوستان عزیز صحبت میکنیم به این نکته توجه داشته باشید که سئو روز تنها مرجع رسمی خرید بک لینک تضمینی می باشد و تمامی پکیج های موجود در این سایت کاملا استاندارد و مطابق با الگوریتم های گوگل می باشد.
 
۱- بک لینک چیست ؟
 
هر گاه سایت یا وبلاگی، لینک سایت شما را در صفحه ای از سایت یا وبلاگ خود قرار دهد، به آن لینک داده شده به سایت شما را بک لینک می گویند
 
۲- بک لینک چه خاصیتهایی دارد؟
 
بک لینک خوب، باعث افزایش پیج رنک، افزایش رتبه کلمه کلیدی سایت شما در گوگل، افزایش محبوبیت سایت شما در گوگل می شود.
 
۳- آیا بک لینک ضررهایی هم دارد؟
 
بحث لینک بیلدینگ بسیار پیچیده هست.اگر مجموع بک لینک های شما، مصنوعی و بی کیفیت باشد، قطعا ضرر دارد.
 
گرفتن لینک :
 
گرفتن لینک یک راه قدیمی اما مناسب می باشد. با گرفتن لینک می توان رتبه بدست آورد اما یک روش خطرناک و پر ریسک می باشد که می تواند منجر به شکست شود.

می پسندم نمی پسندم

شرایط سنی و سطح زبان مورد نیاز برای تحصیل در آلمان

شرایط سنی تحصیل در آلمان

 
بطور کل محدودیت سنی برای تحصیل در دانشگاه‌های آلمان وجود ندارد. اگرچه برخی رشته‌های معدود شرایط سنی تحصیل قائل شده‌اند اما برای تقریبا اکثر قریب به اتفاق رشته‌های تحصیلی شرایطی سنی تحصیل در آلمان وجود ندارد.
 
برخی رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی در آلمان محدودیت سنی تا ۲۴ سال را اعمال خواهند کرد و همچنین تعدادی از رشته‌های کارشناسی نیز محدودیت سنی دارند. از طرفی یکی از مواردی که در خصوص شرایط سنی تحصیل در آلمان باید توجه داشت فاصله تحصیل بین دو مقطع تحصیلی یا اصطلاحا گَپ تحصیلی است. تحصیل در برخی رشته‌ها در دانشگاه‌های آلمان مستلزم این نکته خواهد بود که متقاضی گپ تحصیلی چندانی نداشته باشد.
 
در مقطع کارشناسی ارشد هم اگرچه محدودیت سنی خاصی وجود ندارد اما بیشتر دانشگاه‌های آلمان به پذیرش متقاضیان کمتر از ۳۰سال تمایل دارند مگر آنکه در گپ تحصیلی بین لیسانس و فوق لیسانس متقاضی به کار مرتبط مشغول بوده باشد. شرایط سنی تحصیل در مقطع دکترا در آلمان نیز تنها به بحث بورسیه تحصیلی باز می‌گردد و برخی دانشگاه‌های آلمان برای اعطا بورسیه تحصیلی شرایط سنی در نظر گرفته‌اند.
 
از کجا می توان در دوران دانشجویی کار پیدا کرد؟
 
این سوالی است که اکثر افراد در ذهن خود دارند و این امر نیز بسیار مهم است از همین رو موسسه حقوقی نادیا برای دانشجویانی که قصد تحصیل در آلمان را دارند در کنار تحصیل کار نیز فراهم میکند به نوعی که به تحصیل آنها ضربه ای وارد نشود و حتی باعث پیشرفت در تحصیل آنها نیز باشد.
 
سطح زبان مورد نیاز جهت تحصیل در آلمان
 
سطح زبان مورد نیاز برای تحصیل در آلمان B2 است. حتی برای تحصیل در رشته‌هایی که به انگلیسی ارائه خواهند شد بازهم دانش مناسبی در زبان آلمان (B2) اجباری است. اساسا برای تحصیل در دانشگاه‌های آلمانی زبان نیاز به مدرک زبان آلمانی B2 دارید اما اگر فردی مدرک زبان B1 داشته باشد، از طرف دولت آلمان به این فرد اجازه داده خواهد شد تا یک سال برای اخذ مدرک B2 در این کشور بماند و دانش زبان آلمانی خود را ارتقا بخشد. طبعا برای رشته‌هایی که به زبان انگلیسی نیز تدریس می‌شوند می‌بایست دست کم نمره آیلتس شش و نیم داشت.

می پسندم نمی پسندم

ویژگی های یک کالسکه مناسب برای فرزند شما

كالسكه یکی از مهترین اقلام سیسمونی می باشد این وسیله بسیار مفید به شما این امکان را می دهد تا کودک عزیز خود را به راحتی حمل کنید نی نی مودسعی دارد تا با عرضه برندهاى کالسکه بچه با بهترین قیمت و کیفیت شما را در خرید یک کاسکه مناسب همراهی کند تمامی کالسکه های موجود در نی نی مود دارای تضمین اصالت كالا ، تضمین کیفیت و تضمین قیمت می باشند. اگر قصد خرید کالسکه خارجی نوزاد و کودک را دارید می توانید با ما تماس بگیرید تا مشاورین ما به شما بهترین گزینه را پیشنهاد کنند.
 
 
ویژگی های یک کالسکه مناسب

وزن سبک و راحتی حمل و نقل

تاشو بودن و قابلیت جمع شدن سریع
دارابودن چرخ های 360 درج
 قابلیت دوکاره که هم رو به مادر باشد و هم رو به محیط
دارا بودن سایبان تاشو
دارابودن قابلیت نصب کریر بر روی آن
دارابودن کمربندهای محافظتی از چند جهت
دارابودن سبد خرید در پشت یا زیر کالسکه
دارابودن ضمانت و گارانتی قطعات
 
 

می پسندم نمی پسندم

کنترل کننده دور موتور درایو زیمنس

کنترل کننده دور موتور های زیمنس هرچند که ادوات پیچیده ای هستند ولی چون در ساختمان آنها از مدارات قدرت استاتیک استفاده میشود وفاقد قطعات متحرک میباشند از عمر مفید بالایی برخوردارند.

 
مزیت دیگر کنترل کننده دور موتور زیمنس توانایی آنها در عودت دادن انرژی مصرفی در شرایط ترمز وتوقف سریع به شبکه میباشد.در پنین مواردی کنترل کننده هااز اتلاف این نوع انرژی جلوگیری میکنند.
 
به این موضوع نیز توجه داشته باشید که درایو زیمنس انواع مختلفی دارد که توسط گروه صنعتی ماد ارائه میشود و کنترل کننده ها نیز جزوی از این درایو ها می باشد و شما با استفاده از این درایو ها به کنترل کننده های آن نیز نیاز پیدا خواهید کرد که میتوانید از طریق همین تیم تهیه کنید و به استفاده از آن ها بپردازید.
 
کنترل کننده های زیمنس انواع مختلفی دارند :
 
۱-روش تثبیت نسبت ولتاژبه فرکانس:
 
ساده ترین روش موتور های AC روش تثبیت نسبت به ولتاژ فرکانس میباشد.این روش به طور گسترده در کاربرد های صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع کنترلر ها از نوع اسکالر بوده و به صورت حلقه باز با پایداری خوب عمل میکننداین نوع کنترلرها برای کاربرد های با پاسخ سریع مناسب نمیباشندمزیت این روش سادگی سیستمهای کنترلی آن میباشد.
 
۲-روش کنترل برداری :
 
روبوتها ،ماشینهای ابزار،جرثقیل ها نمونه هایی از کاربرهایی با دینامیک بالا میباشنددر این کاربرد ها روشهای کنترل برداری استفاده میشود. درایو زیمنس در روشهای کنترلی برداری با تفکیک مولفه های جریان استاتور به دو مولفه تورک ساز وفلو ساز وکنترل آنها با استفاده از رگولاتورهای PLترتیبی داده میشود که موتور AC نظیر موتور DCکنترل شوددر نتیجه تمام مزایای موتور DC در موتور های AC در دسترس خواهد بود.
 
۳- روش کنترل مستقیم گشتاور:
 
پاسخ گشتاور در روش های برداری حدود ۱۰-۲۰MS ودر روش های کنترل مستقیم این زمان حدود ۵MS میباشد.

می پسندم نمی پسندم

ضرب المثل انگلیسی

ضرب المثل انگلیسی

  • ضرب المثل انگلیسی

    ضرب المثل انگلیسی,ضرب المثل انگلیسی با ترجمه فارسی

    ضرب المثل انگلیسی

    You’re only young once

    آدم  همیشه که جوان نمی ماند؛ قدر جوانی را بدان.

    ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی , ضرب المثل

    ضرب المثل انگلیسی با ترجمه فارسی

     

    f you cant stand the heat, get out of the kitchen

    خر ما از کُرّه گی دم نداشت.

    ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی , ضرب المثل

    ضرب المثل انگلیسی با معنای فارسی

     

    Sweet nothing

    حرف های صد من یه غاز.

    ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی , ضرب المثل

    ضرب المثل انگلیسی با ترجمه فارسی

     

    You can’t make an omelette/omelet without breaking eggs

    تا خراب نشود، آباد نمی شود؛ بی مایه فطیر است.

    ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی , ضرب المثل

    ترجمه ضرب المثل انگلیسی

     

    You may end him but you’ll not mend him

     توبه گرگ مرگ است.

    ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی , ضرب المثل

    ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی

     

    To carry coals to Newcastle
    زیره به کرمان بردن.

    ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی , ضرب المثل

    ضرب المثل انگلیسی با ترجمه فارسی

     

    third time lucky
    تا سه نشه بازی نشه.

    ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی , ضرب المثل

    انواع ضرب المثل انگلیسی

     

    easy come, easy go
    باد آورده را باد می برد.

    ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی , ضرب المثل

    ترجمه ضرب المثل انگلیسی

     

    Too many cooks spoil the broth

    آشپز که دو تا شد آش یا شور میشود یا بی نمک.

    ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی , ضرب المثل

    ضرب المثل انگلیسی با معنای فارسی

     

    You pay your money and you take your choice
    هر چقدر پول بدهی همان قدر آش می خوری.

    ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی , ضرب المثل

    ضرب المثل انگلیسی با معنی

     

    You must grin and bear it
    باید بسوزی و بسازی.

    ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی , ضرب المثل

    انواع ضرب المثل انگلیسی

     

    from the cradle to grave
    ز گهواره تا گور دانش بجوی.

    ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی , ضرب المثل

    ضرب المثل 

     

    ou can’t put the clock back

    گذشته ها گذشته است.

    ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی , ضرب المثل

    ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی

     

    smell fishy
    کاسه ای زیر نیم کاسه است.

    ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی , ضرب المثل

    ضرب المثل انگلیسی با معنی

     

    Strike while the iron is hot

    تا تنور داغه نون رو بچسبون.

    ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی , ضرب المثل

    انواع ضرب المثل انگلیسی

     

    You can’t keep a good man down

      خواستن توانستن است.

    ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی , ضرب المثل

    انواع ضرب المثل انگلیسی

     

    To milk the ram

    آب در هاون سائیدن

    ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی , ضرب المثل

    ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی

     

    You are scraping the bottom of the barrel

    ملاقه ات به ته دیگ خورده است.

    ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی , ضرب المثل

    انواع ضرب المثل انگلیسی

     

    Horses for courses
    هر کسی را بهر کاری ساخته اند.

    ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی , ضرب المثل

    ترجمه ضرب المثل انگلیسی

     

    every cloud has a silver lining
    در ناامیدی بسی امید است.

    ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی , ضرب المثل

    ضرب المثل انگلیسی با ترجمه فارسی

     

    You must lie on the bed you have made

    خود کرده را تدبیر نیست.

    ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی , ضرب المثل

    ضرب المثل انگلیسی با معنای فارسی

     

    You can not get blood out of stone.

    از آب کره نتوان گرفت.

    ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی , ضرب المثل

    ترجمه ضرب المثل انگلیسی

    business is business
    حساب حساب است کاکا برادر.

    ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی , ضرب المثل

    انواع ضرب المثل انگلیسی

     

    In unity there is strength

    یه دست صدا نداره.

    ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی , ضرب المثل

    ترجمه ضرب المثل انگلیسی

     

    You  may know by a handful the whole sack

    مشت نمونه خروار است.

    ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی , ضرب المثل

    ضرب المثل انگلیسی با ترجمه فارسی

     

    Half a loaf is better than no bread 

    کاچی به از هیچ چیز است

    ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی , ضرب المثل

    معنی ضرب المثل انگلیسی

     

    no news is good news

    بی خبری خوش خبری است.

    ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی , ضرب المثل

    ضرب المثل انگلیسی با معنی

     

    One swallow does not make summer
    با یک گل بهار نمی شود.

    ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی , ضرب المثل

    ضرب المثل انگلیسی با ترجمه فارسی

     

    The cat dreams of mice
    شتر در خواب بیند پنبه دانه.

    ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی , ضرب المثل

    ضرب المثل انگلیسی با معنای فارسی

     

    You buy land, you buy stones, you buy meat, you buy bones

    گنج بی مار و گل بی خار نیست.

    ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی , ضرب المثل

    ضرب المثل انگلیسی با ترجمه فارسی

     

    You can’t see the wood for the trees.

    آنقدر سمن است که یاسمن پیدا نیست.

    ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی , ضرب المثل

    ضرب المثل انگلیسی با معنی

     

    One should not look a gift horse in the mouth
    دندان اسب پیشکشی را نمی شمارند.

    ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی , ضرب المثل

    معنی ضرب المثل انگلیسی

     

    a Word to the wise is enough/sufficient
    در خانه اگر کس است یک حرف بس است.

    ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی , ضرب المثل

    ترجمه ضرب المثل انگلیسی

     

    To dance to a person’s tune
    به ساز کسی رقصیدن.

    ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی , ضرب المثل

    انواع ضرب المثل انگلیسی

     

    While the grass grow, the cow starves
    بزک نمیر بهار میاد، خربزه با خیار میاد.

    ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی , ضرب المثل

    ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی

     

    He is a dog in the manager
    نه خود خورد نه کس دهد، گنده شود به سگ دهد.

    ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی , ضرب المثل

    ضرب المثل انگلیسی با ترجمه فارسی

     

    the Weakest goes to the wall
    هر چه سنگ است به پای لنگ است؛ سنگ به در بسته می خورد.

    گردآوری: بخش سرگرمی


می پسندم نمی پسندم